دوره های یکساله

آموزشگاه زبان نسل فردا در راستای اهداف خود، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه کودکانی نموده است که از سنین پایین آغاز به آموزش زبان انگلیسی می نمایند. این دوره ها در دو سطح کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

آنچه بیش از همه در ارتباط با این دوره ها اهمیت دارد هم سطح بودن زبان آموزان و ثابت بودن استاد کلاس در یک دوره یک ساله است که  این امکان را به ما می دهد تا در طول دوره با توجه به نقاط قوت و ضعف زبان آموزان برنامه های آموزشی مکمل را در کنار آموزش های رسمی قرار دهیم. همچنین از دیگر مزیت های این دوره بیشتر بودن تعداد جلسات کلاس نسبت به دوره های ترمیک می باشد که امکان تکرار و تمرین بیشتر را فراهم می آورد.

سطح کودکان: این سطح مربوط به کودکان مقاطع سنی 6 و 7 ساله می باشد. با توجه به حساسیت آموزش زبان دوم در این سن و توانایی های کودکان،  آموزشگاه نسل فرد از کتاب های آموزشی Pockets استفاده می نماید به این ترتیب زبان آموز ابتدا بدون نیاز به  نوشتن، مهارت های گفتاری  و شنیداری را آموزش می بیند و سپس با پیش زمینه ای مناسب به دوره آموزش نوشتن حروف  وارد می شود.

سطح نوجوانان: در این سطح کودکان مقاطع سنی 9 و 10 سال قرار می گیرند. با توجه به این نکته که آموزش زبان انگلیسی مجموعه ای از توانایی ها و مهارت ها می باشد آموزشگاه نسل فردا  ابتدا جهت آموزش حروف از کتاب های American Get Ready  استفاده نموده و سپس از کتاب های آموزشی Family and Friends   در کنار مجموعه کتاب های   Grammar Friends و کتاب های داستان مناسب این سطح به صورت یک بسته آموزشی استفاده می نماید.

درادامه و برای نوجوانان سنین 14 سال به بالا کتاب های GOt it در این دوره آموزش داده می شود و زبان آموزان را جهت ورورد به مقطع بزرگسالان آماده می نماید.